Wednesday, October 15, 2008

Kenangan Silam kembali?

tup tup tup.. dah hampir 4 tahun aku dalam TUDM nie,
dalam masa tu jugak la aku terfikir aku dah banyak tinggal
janji pada sumting, janji yang tak dapat aku kotakan mybe forever kot..
hahahah dasar laki always mungkir janji - kata orang (bukan aku k?)
bukan aku nak cakap, since aku masuk TUDM ni aku makin meninggalkan apa yg aku capai
dulu-dulu..

Back to 4 years later.....

Eksplorasi, Ukhwah, Sifoo, Melayu.com dan tidak lupa kepada OCG
kesemua menatang kat atas ni merupakan NADI aku kepada xtvt yang pernah aku lalui 4 tahun lepas.. dari Gunung ganang terus ke Sungai, Laut tak lupa jugak Skydiving.. semua aku merasa..
tapi makin lama aku senyap makin banyak aku lupa saat2 manis aku nie..
aku rindukan hutan,
aku rindukan kedamaian laut biru,
aku rindukan gelak tawa kawan2,
aku rindukan Gathering jumpa kawan2 sewel,

dasar manusia bila rasa SENDIRI mula nak pikir asal usul.. Damm!!
bile terpandang blog nie aku teringat kat Bidadari Syurga, T-Naj.. person yg pernah bagi aku
sweet memories.. hahahah bodo aku tinggalkan dorang dulu.. kalau tak mau aku dah gi oversea dah skng nie...
menyesal? cehh dasar manusia dah buat baru nak menyesal... lantak arr ada aku kesah?
so sekarang pun aku dah ada sumone yg blh tgk2 kan aku..
tapi still aku dilanda masalah rasa KOSONG dalam jiwa... maybee aku nie tak reti nak paham masalah wanita kot..
memang tak dinafikan hati wanita susah nak paham, bak kata orang-orang lama
lagi senang nak jaga anak kambing dari jaga anak dara..
huhuhu so pepaham sendiri arr apa yg tersirat dan tersurat..



so kesimpulannya???
Lu Pikir Sandri arr machaaaa!!! hahahahah

1 comment:

ImaDean said...

wah luahan hati nmpak..
ssh ke nak paham wanita ni??
tak ssh mana pun...kalo sama2 berbincang pasti ok punye..... sume org ada prob kan...

so pelan2 kayuh ye..huhuu