Wednesday, October 29, 2008

Yyeeaaaa!!!

yeehhhaaaa~ hari ni ntah apa mimpi ntah..
aku bangun punya la awal, dah tu siap kuar rumah kul 0615 pagi lagi tuh..
pergghhh gile disiplin hari ni..
walaupun aku tido kul 0427 pagi... (mana tak nya layan nad YM huhuhu)

so hari ni berkemungkinan ada makan-makan
pak Udin yang banyak bagi duit untuk makan-makan nie..
semoga murah rezeki pak udin...

by the way, aku skang nie macam dah mula nak
mencari keseronokan dalam hidup ni..
semalam dok bergatai gi men futsal.. hari ni plak dok mengedik
macam nak gi menembak jer...

lokasi hari ni adalah sekitar Kuala Lumpur..
tema, klasik+sentimental value..
sebab pe aku suke tema macam ni?
sebab bagi aku die dapat ketenangan yang agak jitu dan optimum..
hahah pedulik apa aku korang nak cakap apa..
pape pun, keje makin bnyk.. photoshop tak install lagi
ada dua job dah tergantung, alamatnya aku tido lambat
lagi mlm ni.. esok mau serah job kat butik matahari lagi..
huhuhuh chaiyok chaiyok
go go go polar...


eskelempesh arboretum..

No comments: