Friday, October 17, 2008

hari yg membusankan

Huhuhuh jam dah kul 1505H @ 0305 pm.. dah arr hari jumaat
mau aku tak busan, macam biasa
kondisi @ condition dalam opis hanya aku
dengan Saril Ubi jer... saril dengan lilin merah wat surat,
aku? eheheh mencemarkan blog orang arr...
now bout 96 hours still no reply
or get any SMS from my lovely one,
dammmm!!!
Dah abih kering idea aku kuarkan tapi tak jalan..

"Dia tu, keras hati sangat-sangat,
so ko pandai-pandai arr"

aisey... aku dah habis-habisan pujuk.. tak jalan jugak..
huhuhu.. kalau korang nak tau sambil aku tulis blog ni
tetiba PC kat Judara nie kuar lagu
Nsync dengan Gloria Stefan - Let me hear the music of my heart..

yarabbi.. bertambah sayu seyyy ati aku ni...
tambahan plak tetiba hati aku kuarkan lagu Westlife - Fool Again
hahah what should i do next?
should i kill my self again?
ooooo.. i dont think so, benda dah lalu lama dah,
bertahun giler dah.. aku takkan wat bende2 bodo dah... cukup arr
merasa sekali..

dalam keadaan petang yang agak suram ni,
biasanya bila aku dalam keadaan ke'sunyi'an ni..
hati aku mula terbitkan sendiri lagu-lagu yang
agak sentimental.. maybe ada yang mula berkata
ekelehhh.. jiwang giler mamat ni
ada aku kisah?? pedulik arr aku nak rasa apa pun..
ntah arr.. makin sunyi life aku skng nie...

'Ko jangan risau, takde pape punye'

Haruskah aku tak risau kalau situasi ni berlaku?
kot aku nie jenis laki yang takde hati bleh arr...
makin lama setiap saat hati aku always rasa
tak tentu hala.. msg da tntu takkan balas..
kol tak angkat tak pun terus off hp...
kenapa aku terus terusan dihukum sebegini???

ermmm... tepuk dada tanya dalam-dalam
apa yang timbul selain iman didada..
segala jawapan dalam iman dalam dada..

Azlan a.k.a Lelaki Chomel seMelaya

No comments: