Saturday, October 18, 2008

Hari Sabtu yang mengemukkan..

Today hari sabtu a.k.a hari yang menggemukkan aku..
hari ni aku jadual aku pack...
dengan shoot model nye lagi, then terus bergegas ke rumah bro Faizul Izan kat taman connought Cheras..
Open 'Haus' arr katakan.. Dari Cheras
aku maybe runner ke Subang, Rumah member terlajak aku ni kat bukit jelutong..
dan tak lupa rumah Akak Norliza kat Pangkalan Udara Subang nie..
(tapi tengok condition aku macam ni, huhuhu maybe aku tak dapat arr nak masuk base..)
abis dengan tu plak, aku kene shoot event 'open Haus' dekat gombak..

senang cakap hari ni pagi sampai malam aku asik makan makan dan makan..
terdengar sora sora haluih singgah ke cipisan cipisan cuping telinga aku ni..

"Lan.. ko makan jer, takpe bende elok bukan benda tak elok~"

Hah!! yorlah tu.. bulan depan jer aku dah nak ada PT test.. kesimpulannya
aku tak mampu nak menampung beban yang lebih.. tambahan aku nie
spesis lelaki yang comel.. kene jaga reputasi jugak nie..

by the way kepada sesiapa yang mempunyai masalah dengan mana-mana
institusi perbankkan atau pun dengan mana-mana Majlis perbandaran
Sila hubungi pihak yang berwajib.. sekian
(hahahahahaah)

No comments: