Thursday, October 09, 2008

Hujan, Lapor dan Roadtax..

Tup.. ari ni aku cabut balik dari opis kul 02:45pm (mintak-mintak takde orang opis aku baca ini part) hahaha
motif UTAMA aku ialah nak settle kan bil air anje (miiaawww~)
sampai jer kat pejabat pos, aku amik jer nombor hulamok!!
nak tercirit jer aku nengok nombor, 2381 sedangkan time tu baru 2312..
ya ampun, rasa macam nak jerit jer, sib baik aku ni penyabar dan cute..

dah settle aku terus balik rumah dan gi masuk KL (kerje gile aku tiap2 petang)
dah la Hujan lebat, perut lapor, rasa nak tempeleng jer pak pulisi kat tepi jalan area Pekeliling tu..
dah pai Jln Semarak terus shoot ke Carefour Wangsa Maju..
macam biasa jadi bodyguard orang tua aku...
last2 aku terus melangkah kaki gi foodcourt makan 2 pinggan
Sizzling Yee Mee... (jangan tanya kenapa aku dah start makan bnyk ok? biasa arr anje aku mngidam so aku yg lebih2 hahahaha - ayat minta kene pijak nie)
dah settle aku berjalan nak ke Biawak Putih (Kancil Chomel) aku tu..
terpandang oleh anak iris aku kat Roadtax kete aku nie..
Ya Rasul.... 30 Oct 2008, bonus raya dah yakyeaa... ane nak cekau duit nie,
huhuhu semakin hari semakin serabut life aku nie...
mintak2 otak aku cepat arr hilang jammed, dah lepas puasa ni otak aku tetap jammed.. aduhai job tak settle lagi nie,
mau cikumi shoot aku dengan Browning, tak cikumi yg shoot mesti kak montel chubby aku si Jammy si savvy merah..
Ya Allah selamatkan aku dari mala petaka... Amin

Agak puas aku pikir macam mana nak cekau duit nie.. Duit kawen? wehhh mati kene tembak 12 kali pun aku takkan usik...
last2 aku wat kesimpulan aku nak lacurkan diri aku..

WEEIII sapa berminat contact aku taww... (yyaaaawwww!!!! hahahaahah)
nak tak nak aku kene cari altenatif job untuk
menampung roadtax biawak putih a.k.a cikonet aku nih...
takde dia takleh aku nak gi kerje, takleh bawak anje aku, takleh gi masjid jalan duta (masjid wilayah persekutuan), takleh nak gi photoshoot pendek kata kira nyawa jugak cikonet aku nie...

mintak-mintak ada arr job aku nnti.. Amin

ps : by the way hidup tanpa problem tak lengkap nama sebagai manusia kan?
so kesimpulannya aku enjoy dengan apa yg aku ada...

1 comment:

Anonymous said...

hah! banyak ko kantoi di sini..